poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Hejka wszystkim!



Jak już Klaudia wspominała, będzie jeszcze jedna osoba ;3 A tą osobą jestem ja! :D To tak zacznijmy od tego:
  1. Mam na imię Ania i mam rocznikowo 15 lat.
  2. Kocham czytać (najbardziej fantastykę).
  3. Dużo od siebie wymagam.
  4. Będę dodawała tu recenzje książek i ich opisy. Jeśli będziecie chętni, wstawię tu moje opowiadanie.

Będę się starała dodawać w miarę często recenzje. Będzie to trudne, gdyż nauka się jeszcze nie skończyła i trudno mi pogodzić szkołę z czasem na książki i pisanie. Będę się podpisywała ~Anne Iwaszkow :3 Jeśli chcecie wiedzieć dlaczego – piszcie w komentarzach ;) Próbuję czytać wiele książek w krótkim czasie.
Uwielbiam słuchać muzyki, czytać i pisać. Czytam nie tylko książki, ale też różne blogi. W wolnym czasie oglądam seriale (Pamiętniki Wampirów, The Originals, Twisted, Pokojówki z Beverly Hills i zaczęłam oglądać Dawno, dawno temu).
Z powodu małej ilości książek w bibliotece w moim mieście, na poprzednie urodziny zażyczyłam sobie e-czytnika. Wiem, że to nie to samo, co prawdziwa książka, ale jestem do przodu z bardziej znanymi seriami: Dary Anioła, Diabelskie Maszyny, Niezgodna, Akademia Wampirów… 
Pozdrawiam i mam nadzieję, że będziecie odwiedzać tego bloga :3 
~Anne Iwaszkow 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz