środa, 9 kwietnia 2014

Hej hej witajcie :)

 Prawda jest taka: 
1. Kocham książki :D
2. Jestem Klaudia
3. Jestem uzależniona od książek :D
4. Będę tutaj publikowała różne ciekawe książki, recenzje i opisy itp :D

A więc będę się starała właśnie cos dodawać jak tylko przeczytam książki. Czytam więcej niż przeciętny Polak, czyli więcej niż 7 książek rocznie ;p Oczywiście jeśli nie mam masy nauki czytam książki po 1-2 dni czasem dłużej nie będzie postu bo: mam dużo nauki, nie mam książki, lub po prostu nie przeczytam jeszcze No, ale to wszystko zobaczycie ;* zapraszam do komentowania i dzielenia się np. wrażeniami z przeczytanej książki, no i oczywiście możecie mi jakieś polecać, a ja w miarę możliwości przeczytam. Mogę wstawiać Wam jaką książkę teraz będę czytać, czytam czy coś ;D No to wszystko zobaczycie. Pozdrawiam Będę podpisywała się ~ Książkoholiczka ;D Pozdrawiam wszystkich książko-maniaków i miłych lektur no właśnie... ja teraz czytam lekturę "Przypadki Robinsona Kruzoe" oraz pierwszą część "proroctwa sióstr", a później zamierzam przeczytać drugą część Harry'ego Potter'a oraz jeszcze jedną.. nie pamiętam jak się nazywa Pozdrawiam (Ps. Czytam dwie książki na raz ponieważ Proroctwo mam w formie e-booka na komputerze ) ~ Książkoholiczka

5 komentarzy:

  1. Też jestem uzależniona od czytania! Piątka Książkoholiczko! :D
    Bardzo chętnie będę zaglądać na tego bloga, jeśli chcesz mogę zrobić Ci wygląd tej strony oraz nagłówek. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej :) Bardzo się cieszę :) Co do wyglądu, to sama umiem takie rzeczy, ale tu chciałam bynajmniej na początku postawić na prostotę. Bloga dopiero zalożyłam więc jeszcze nic tak nie majstrowałam C: Ale jestem otwarta na propozycje :D Proszę napisz mi co masz do zaproponowania :)) ~ Książkoholiczka

      Usuń
  2. Witaj, bratnia duszo! :3
    Więc ja mam taką uwagę, żebyś stawiała więcej kropek i przecinków bo ciężko się czyta Ogólnie mi to trochę problem sprawia bo trudno się połapać więc sama rozumiesz Po prostu strasznie dużo informacji na raz i tak chaotycznie trochę!
    Właśnie tak to u ciebie wygląda, jak na górze :D. Chyba sama wszystko poplątałam, coś tak czuję. W każdym bądź razie, będę zaglądać.
    Pozdrawiam, Lucy :D

    slepowronrdzawy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :) Pisałam to mega szybko i spontanicznie, więc sama rozumiesz:) Kolejny post postaram się, aby był.. bardziej przemyślany? ;p nie wiem :D Dziękuję, iż będziesz zaglądać, to dla mnie bardzo ważne :) Pozdrawiam :* ~ Czytoholiczka

      Usuń