piątek, 25 kwietnia 2014

9. Wybrana *

Wybrana


 

Autor: P.C. Cast + Kristin Cast
Tytuł: Wybrana
Ocena: 11/10 :D

Tom zatytułowany "Wybrana", jest trzecią częścią cyklu "Dom Nocy", autorstwa duetu złożonego z matki i córki - P.C. i Kristin Cast. Zoey, swoim zwyczajem, znowu pakuje się w problemy. Kłamstwa i udawanie zaczynają być stałą częścią jej życia, co skutkuje odsunięciem się od przyjaciół. Niezwykle ważną rolę w prywatnej misji Zoey odgrywa Afrodyta, która chce za wszelką cenę odpokutować Nyks swoje dawne zachowanie. Dodajmy do tego jeszcze potajemne spotkania z jednym z nauczycieli i tajemnicze morderstwa, a osiągniemy dość zwariowaną mieszankę. Bohaterka sama gubi się w swoich myślach, chcąc ratować przyjaciół i bliskich, co prowadzi do przykrego zakończenia. Treść książki nie odbiega wcale od poprzednich tomów. Nieoczekiwane zwroty akcji, do końca trzymające w napięciu, pierwszoplanowa narracja i świat przedstawiony w utworze tworzą spójną całość, idealnie się dopełniając. Nutka tajemnicy i romansu zachwyci i zadowoli nawet najbardziej wymagającego czytelnika, a treść wzruszy i zabawi go do łez - co do tego mam stuprocentową pewność. Okładka "Wybranej", którą proponuje nam wydawnictwo "Książnica", jest po prostu cudowna. Urzeka swoją prostotą i tajemnicą, zachęcając tym samym do zasięgnięcia po ten tom. Książka całkowicie mnie pochłonęła. Przeczytałam ją w ekspresowym tempie, nie mogąc oderwać się chociaż na chwilę. Kiedy ze smutkiem doszłam do końca tej części, od razu zapragnęłam przekartkować następny tom. "Wybrana" to idealny sposób na zabicie czasu i pokonanie codzienności. Zagłębianie się w losy Zoey umieszcza nas w innym, cudownym świecie. Gorąco polecam i bez wahania oznajmiam, iż "Wybrana" to kolejny tom godny szóstki z plusem!


Szybko powracam do Was z nową recenzją. Tym razem jest to recenzja ''Wybranej'' :)
Znowu wydaje mi się, że o czymś zapomniałam, no i mam takie przeczucie, że to moja najsłabasza recenzja. ;/
No nic. Przekazuję ją Wam. Chciałabym zobaczyć kilka komentarzy, pozytywnych lub negatywnych, byleby były dla mnie wiadomością, że to przeczytaliście :D
Całusy!
Naomi Stark

2 komentarze:

  1. Nie wiem gdzie ty patrzysz, że widzisz jakieś niedociągnięcia tej recenzji jak i poprzednich! Są świetne! Może są trochę do siebie podobne, ale opisujesz na razie jedną serie książek, więc to się wybacza.
    Czekam na kolejną profesjonalną recenzję z twojej strony ^^
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzje rzeczywiście są podobne do siebie, ale jak skończę recenzować DN i wezmę się za coś innego, to i skład recenzji się zmieni :* Dziękuję za kolejny motywujący komentarz ;) Następna recenzja jaką Wam udostępnię to - jak można się domyślić - "Nieposkromiona", więc nadal katować Was będę Domem Nocy. :3
      Jeszcze raz dziękuję ;)
      Pozdrawiam,
      Naomi Stark

      Usuń